مبدل های حرارتی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مبدل های حرارتی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مبدل های حرارتی: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مبدل های حرارتی را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات همه چیز درباره مبدل های حرارتی- آشنایی با انواع مبدل های حرارتی- مبدل های حرارتی پوسته و لوله - آموزش مبدل های حرارتی- مبدل های حرارتی در پالایشگاه- انواع مبدل های حرارتی صفحه ای که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


مبدل های حرارتی: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع همه چیز درباره مبدل های حرارتی- آشنایی با انواع مبدل های حرارتی- مبدل های حرارتی پوسته و لوله - آموزش مبدل های حرارتی- مبدل های حرارتی در پالایشگاه- انواع مبدل های حرارتی صفحه ای خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مبدل های حرارتی باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

مبدل های حرارتی- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مبدل های حرارتی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد همه چیز درباره مبدل های حرارتی- آشنایی با انواع مبدل های حرارتی- مبدل های حرارتی پوسته و لوله - آموزش مبدل های حرارتی- مبدل های حرارتی در پالایشگاه- انواع مبدل های حرارتی صفحه ای با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از مبدل های حرارتی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

 مبدل های حرارتی | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مبدل های حرارتی طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید مبدل های حرارتی لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

 مبدل گرمایی:

مبدل گرمایی یا مبدل حرارتی (غلط مصطلح از مبادله‌کننده حرارتی) (به انگلیسی: Heat exchanger) دستگاهی است که برای انتقال حرارت مؤثر بین دو سیال (گاز یا مایع) به دیگری استفاده می‌شود. مبدل های حرارتی- از رایج‌ترین مبدل‌های حرارتی رادیاتور خودرو و رادیاتور شوفاژ است.

مبدل‌های حرارتی در صنایع مختلف از جمله تهویه مطبوع، خودرو، نفت و گاز و بسیاری صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عموماً تجهیزات حرارتی در سامانه‌های فرایندی مثل پالایشگاه‌ها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند.

کوره (Furnace)

مبدل حرارتی (Heat Exchanger)

تفاوت کوره و مبدل حرارتی در منبع گرمایشی است، یعنی اینکه منبع گرمایشی در کوره سوخت‌های مایع و گازی است. در حالیکه در مبدل حرارتی منبع گرمایشی سیال گرم است. مبدل های حرارتی-  در کوره با توجه به نوع منبع گرمایشی مکانیسم انتقال حرارت به صورت جابه‌جایی (Convection) و تشعشعی (Radiation) توأم است، حال آنکه مکانیسم انتقال حرارت در مبدل حرارتی فقط جابه‌جایی (Convection) است.

انواع مبدل‌های حرارتی:

مبدل حرارتی چرخه حفاظتی دما

مبدل‌های هوا خنک

مبدل‌های پوسته و لوله

مبدل‌های صفحه‌ای

مبدل‌های کروی

تقسیم‌بندی مبدل‌های حرارتی:

مبدل‌های حرارتی را می‌توان از جنبه‌های مختلف دسته‌بندی کرد:

تقسیم‌بندی مبدل حرارتی بر اساس نوع و سطح تماس سیال سرد و گرم

تقسیم‌بندی مبدل حرارتی بر اساس جهت جریان سیال سرد و گرم

تقسیم‌بندی مبدل حرارتی بر اساس مکانیسم انتقال حرارت بین دو سیال سرد و گرم

تقسیم‌بندی مبدل حرارتی بر اساس ساختمان مکانیکی و ساختار مبدل

مبدل حرارتی بر اساس نوع و سطح تماس سیال سرد و گرم:

مبدل‌های حرارتی نوع Recuperative

در این نوع مبدل حرارتی سیال سرد و گرم توسط یک سطح جامد ثابت از یکدیگر جدا شده‌اند و انتقال از طریق سطح مذکور صورت می‌گیرد. اکثراً مبدل‌های حرارتی موجود در صنعت از این دسته هستند.

مبدل حرارتی نوع Regenerative

مبدل های حرارتی- در این نوع مبدل حرارتی، سطح جداکننده سیال سرد و گرم ثابت نبوده و به‌طور متناوب قسمت‌هایی از سطح مذکور در معرض حرکت سیال سرد یا گرم قرار می‌گیرند. این نوع مبدل حرارتی بیشتر در مقیاس‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مبدل‌های حرارتی نوع تماس مستقیم

در این نوع مبدل حرارتی، سیال سرد و گرم به‌طور مستقیم تماس حاصل نموده (هیچ دیواره ای بین جریان‌های سرد و گرم وجود ندارد) و تبادل انرژی یا حرارت انجام می‌گیرد. در مبدل‌های تماس مستقیم، جریان‌ها، دو مایع غیرقابل اختلاط یا یک گاز و یک مایع هستند. این مبدل‌ها معمولاً از راندمان حرارتی بالایی برخوردارند. نمونه ای از این مبدل‌ها، برج‌های خنک کن، کولرهای آبی و گرم کن‌های Open Feed Water Heater موجود در نیروگاه‌های بخار می‌باشند.

مبدل های حرارتی- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – مبدل های حرارتی– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات همه چیز درباره مبدل های حرارتی- آشنایی با انواع مبدل های حرارتی- مبدل های حرارتی پوسته و لوله - آموزش مبدل های حرارتی- مبدل های حرارتی در پالایشگاه- انواع مبدل های حرارتی صفحه ای پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – مبدل های حرارتی– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.